ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟
سرخط خبرها

دمای هوای مشهد و خراسان رضوی سرد می‌شود (۲۹ آذرماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۰۸۶۲
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
دمای هوای مشهد و خراسان رضوی سرد می‌شود (۲۹ آذرماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه و در سردترین ساعات به ۱ درجه خواهد رسید. فردا حداکثر دمای هوای مشهد با ۸ درجه کاهش نسبت به امروز به ۵ درجه خواهد رسید.

سخایی | شهرآرانیوز؛ مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۷ درجه زیر صفر سردترین و بردسکن با بیشینه دمای ۱۵ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱ و ۱۲ درجه گزارش شده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه و در سردترین ساعات به ۱ درجه خواهد رسید. فردا حداکثر دمای هوای مشهد با ۸ درجه کاهش نسبت به امروز به ۵ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، از اواخر امروز تا روز پنجشنبه با فعالیت و گسترش سامانه ناپایدار جوی در استان شاهد افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد و‌ کاهش قابل ملاحظه دما به‌ویژه در نواحی شمالی شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

اثمری بیان کرد: همچنین طی این مدت در نواحی مستعد، مه تشکیل می‌شود و کاهش دید رخ خواهد داد. 

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ٢۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ۱۱۸ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۹۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد. بیشترین بار آلودگی از ایستگاه نخریسی با شاخص ۱۵۲ در سرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->